Články

 

23.01.2013 - Iva Veselá

Hubneme cvičením při každé příležitosti

 

Kdo chce zhubnout, musí si hlídat svou stravu - to je základ. V druhém kroku musí také něco dělat pro svoji postavu. Tělo lze trénovat a tvarovat efektivně a vždy nás to nemusí stát velkou dřinu. Nejlepší je si ze cvičení udělat zábavu. Poradíme vám jednoduché cviky, které můžete cvičit prakticky kdekoli a kdykoli. Každé cvičení přináší výsledky, tak nevěšte hlavu, neztrácejte čas a zkuste je zakomponovat do svého běžného dne. Čas na krátké cvičení se v tomto případě najde vždy.

 

JEDNODUCHÉ CVIČENÍ - využijte ke spalování kalorií každou činnost!


Trénink pro spalování a výdrž

Velmi efektivní je chůze do schodů. Zdá se to být banální, ale zkuste to. Zapomeňte na výtahy a eskalátory. Všude choďte pěšky. Nejen že chůze do schodů velmi efektivně spaluje tuky, ale zároveň rozproudí oběhový systém. Pěstujete si fyzičku k vytrvalostním sportům. Posilujete stehna i břišní svalstvo (pokud při chůzi dbáte na zpevněný trup).

 

Posílení lýtek

Kdo z nás netouží po krásných vypracovaných lýtkách bez křečových žil? Při čištění zubů, líčení nebo mytí nádobí nemusíte zahálet. Postavte se na špičky a trénujte lýtka. Překlápějte se střídavě na paty, až vás budou lýtka pálit.

 

 

V případě dotazů ohledně vyváženého a individuálního stravování kontaktujte odborníka na výživu.


Posílení hýždí

Proč při sezení neposilovat a nezpevňovat hýžďové svaly? Nejméně na půl minuty zatněte hýžďové svalstvo a povolte. Můžete střídat zatnutí s povolením po 1 sekundě. Hýžďě tímto cvičením skvěle tvarujete a posilujete.

 

Pevné poprsí

Další hříšnou partií je dekolt. Cvičení je přitom tak jednoduché. Stačí sepnout dlaně k sobě jakoby jste se modlili a zatlačte dlaně do sebe co nejvíce můžete. Vydržte tak dlouho, dokud se vám ruce nebudou třást. Cvik několikrát opakujte.

 

Pevné břicho při sezení i stání

Nejen při chůzi, ale i při sezení v kanceláři se snažte mírně zatahovat břicho dovnitř. Nejen že břicho takto velmi dobře posilujete během celého dne, ale i o mnoho procent zlepšíte svůj vzhled. Zdokonalujte si také rovný postoj. Další variantou je zvedání nohou při sezení na židli. Vydržte takto alespoň 5 hlubokých a pomalých nádechů a výdechů a povolte. Cvik opakujte několikrát za den nebo hned po sobě.

 

Foto: Moi-momi.com

Hodnocení článku

Hodnotilo 20 čtenářů průměrem 4.95 bodů z pěti


Čtěte také:

5 tibeťanů 
Cvičení s fitballem - FOTO 2 
Formy jógy 
Jak zdravě přibírat na váze 
Jóga v prevenci a léčbě závislosti 


Diskuze

Jméno: *
Email: *
WWW:
Nadpis:
Text: *
SPAM: * Kolik je jedna mínus jedna? (slovy)


Položky označené * je nutno vyplnit.


AKCE

      FOOD LIFE

 Výživová poradna

2375Yjk.jpg

 

       ZDARMA!
+1 týden jídelníčku

 

2565NTB.jpg
  Ing. Iva Veselá
  nutriční poradce

 


+ přidat akcivíce akcí


Doporučujeme

ZDRAVÁ KUCHYNĚ

2611MDI.jpg

  Ing. Iva Veselá
  nutriční poradce


  BIOMANA

2632ZTU.jpg

Zdravý obchod  (e-shop >)

 

SALVIAPARADISE

Salvia Paradise Shop - etnobotanika - byliny, kapsle, masti, extrakty, semena a živé rostliny.

Byliny, semena a rostliny