Zdravé potraviny


Adzuki fazole

 

 

Příprava, použití, tipy

Fazole adzuki se jednoduše připravují, chutnají méně po fazolích než ostatní druhy fazolí. Fazole se před vařením nechají ve studené vodě nabobtnat po dobu 2 - 3 hodin. Dále je vaříme, dokud nejsou měkké. (zhruba hodinu až hodinu a půl). Můžete je také vařit v tlakovém hrnci. V japonské kuchyni se tyto fazole s oblibou používají pro přípravu dezertů a sladkých past, které se nazývají an, koshi-an nebo tsubushi-an. Když připravujeme adzuki společně s rýží, krásně v ní vynikne tmavě fialová barva fazolí.

 

Nutriční hodnoty

1 šálek (230 g) uvařených fazolí

Kalorie:294

Proteiny:17,3 g

Sacharidy:57 g

Tuky:0,23 g

Vynikající zdroj železa, hořčíku, draslíku, zinku

 

Fazole uchováváme ve sklenici v suchu a bez přímého slunečního světla.

 

Vyzkoušejte skvělý recept z fazolí adzuki jako lahodný dezert! - Zákusek z fazolí adzuki


AKCE

      FOOD LIFE

 Výživová poradna

2375Yjk.jpg

 

       ZDARMA!
+1 týden jídelníčku

 

2565NTB.jpg
  Ing. Iva Veselá
  nutriční poradce

 


+ přidat akcivíce akcí


Doporučujeme

ZDRAVÁ KUCHYNĚ

2611MDI.jpg

  Ing. Iva Veselá
  nutriční poradce


  BIOMANA

2632ZTU.jpg

Zdravý obchod  (e-shop >)

 

SALVIAPARADISE

Salvia Paradise Shop - etnobotanika - byliny, kapsle, masti, extrakty, semena a živé rostliny.

Byliny, semena a rostliny